Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

Νέα στρατηγική και παιχνίδια από τον ΟΠΑΠ

Τη νέα στρατηγική του ΟΠΑΠ αλλά και το νέο μοντέλο εταιρικής κοινωνικής ευθύνης παρουσίασε σήμερα η διοίκηση του οργανισμού υπό τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο Kamil Ziegler (φωτό).
Εκτός από το στιγμιαίο λαχείο που λανσάρεται από τις αρχές Μαΐου, η διοίκηση του ΟΠΑΠ ανακοίνωσε ότι πριν από την έναρξη του παγκόσμιου πρωταθλήματος ποδοσφαίρου θα λανσάρει δύο νέα παιχνίδια και συγκεκριμένα το in store live betting, δηλαδή ζωντανό στοιχηματισμό μέσα από τα πρακτορεία του ΟΠΑΠ καθώς και το πρώτο διαδικτυακό παιχνίδι που θα αφορά το on line στοίχημα.
Ο κ. Ziegler αναφέρθηκε στους βασικούς άξονες της νέας στρατηγικής του ΟΠΑΠ, που είναι η ενίσχυση του δικτύου πρακτορείων με την προσθήκη νέων παιχνιδιών και η είσοδος σε νέους τομείς της αγοράς παιχνιδιών όπως για παράδειγμα με το στιγμιαίο λαχείο και το on line στοίχημα.
Όπως είπε, «θέλουμε να είμαστε κορυφαία εταιρία, πρότυπο ανταγωνιστικότητας και πυλώνας κοινωνικής προσφοράς». Όπως σημείωσε ο επικεφαλής του οργανισμού, ο βασικός μέτοχος της εταιρίας, η Emma Delta, που κατέχει το 33% είναι μακροπρόθεσμος επενδυτής. «Η Emma Delta ήλθε για να μείνει», είπε και πρόσθεσε ότι η επενδυτική εταιρία θα υποστηρίξει τον ΟΠΑΠ για την περαιτέρω ανάπτυξή του.
Η διοίκηση του οργανισμού αναφέρθηκε και στο θέμα των VLTs, υποστηρίζοντας ότι ελπίζει πως μέχρι το τέλος του χρόνου θα έχουν εγκατασταθεί οι πρώτες παιχνιδομηχανές.
Τις τελευταίες εβδομάδες προχώρησαν οι διεργασίες για την προμήθεια των τεχνολογικών συστημάτων που θα υποστηρίξουν τη λειτουργία των VLTs και συνεχίζονται οι συζητήσεις με 15 παγκόσμιους κατασκευαστές παιχνιδομηχανών.
Εκκρεμεί πάντως η ρύθμιση της σχετικής αγοράς, όπως και το ρυθμιστικό πλαίσιο για το διαδικτυακό στοίχημα, με τη διοίκηση του ΟΠΑΠ να επισημαίνει ότι είναι αρμοδιότητα της Επιτροπής Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων και πως ο οργανισμός αναγκάζεται να πορεύεται μέχρι στιγμής με βάση πλήθος εναλλακτικών σεναρίων ώστε να κερδίσει χρόνο.
Στο θέμα του νέου μοντέλο εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, αναφέρθηκε ο γενικός διευθυντής μάρκετινγκ της εταιρίας, Petr Matejovsky. Νωρίτερα, ο κ. Ziegler είχε ξεκαθαρίσει πως βρίσκονται υπό διαδικασία αναθεώρησης τόσο οι μεγάλες συμβάσεις του οργανισμού, όσο και οι χορηγίες και οι πρωτοβουλίες στον τομέα της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης.
Στόχος της διοίκησης είναι να μη δαπανώνται χρήματα σε δεκάδες επιμέρους πρωτοβουλίες χωρίς πραγματικό αντίκτυπο στην κοινωνία και στον αθλητισμό, όπως υποστήριξε.
Το νέο μοντέλο εταιρικής κοινωνικής ευθύνης προβλέπει μεγάλες παρεμβάσεις που θα γίνονται με κριτήριο τις επιπτώσεις στην κοινωνία και επίκεντρο τη στήριξη των ανέργων, την υγεία και την ενίσχυση των αθλητικών υποδομών και της αθλητικής αριστείας.
Όπως είπε ο κ. Matejovsky, θα δοθεί έμφαση στους νέους, δηλαδή της κοινωνικής ομάδας που έχει πληγεί περισσότερο από την κρίση.
Η διοίκηση του ΟΠΑΠ ανακοίνωσε σήμερα ότι στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής, προχωρά στη χρηματοδότηση της πλήρους ανακαίνισης των υποδομών των δύο μεγαλύτερων νοσοκομείων παίδων της χώρας, του Αγία Σοφία και του Αγλαΐα Κυριακού. Πρόκειται να ανακαινιστούν περίπου 23 κλινικές και σχεδόν 1.000 κλίνες που στεγάζουν τα δύο νοσοκομεία.
Αναλαμβάνει επίσης την υποστήριξη στη δημιουργία περίπου 250 ακαδημιών ποδοσφαίρου ανά την Ελλάδα. Στην ουσία, θα καλύπτει τα έξοδα εξοπλισμού και εκπαίδευσης περίπου 10.000 παιδιών, όπως εκτιμά.
Τέλος, για τη στήριξη των ανέργων, θα καλύψει επενδύσεις για υποδομές ανάπτυξης δεξιοτήτων για ανέργους, υποτροφίες, ενώ θα προσφέρει και θέσεις πρακτικής εξάσκησης στον ΟΠΑΠ.
Ιδιαίτερα προσεκτικός ήταν ο κ. Ziegler στις αναφορές του για τις προηγούμενες διοικήσεις του οργανισμού. «Δεν θέλω να μιλάω για ανθρώπους που δεν είναι παρόντες», υποστήριξε, ενώ πρόσθεσε ότι η προηγούμενη διοίκηση είχε πολύ σύνθετη δουλειά, δεδομένου του δύσκολου έργου ιδιωτικοποίησης του οργανισμού.
Όσον αφορά τις 24 ανταγωνιστικές εταιρίες του ΟΠΑΠ στο διαδικτυακό στοίχημα, που κατέχουν προσωρινές άδειες, ο κ. Ziegler είπε πως «εμείς δεν θέλουμε να θεωρεί η αγορά πως προσπαθούμε να εξασφαλίσουμε απόλυτο μονοπώλιο, αλλά θέλουμε να θεωρεί πως προσπαθούμε να αναπτύξουμε προϊόντα που θα είναι ευθέως ανταγωνιστικά με τα δικά τους».
Share: