Σάββατο 10 Μαΐου 2014

Γράμμα από το Καναδά για τον Γ.Γκιώνη

Θέλω να μου πεί ο υποψήφιος δήμαρχος κ. Γκιώνης όταν το 2008 του πήγα το βιογραφικό μου συν τις προτάσεις μου προς τον δήμο σε σχέση με το τότε τουριστικό μου γραφείο HTM Travel Consultant τι τον έκανε αυτόν μου το φάκελο. 

Θέλω να μου πεί που βρίσκεται τώρα το γραφείο γενικού τουρισμού Αλκυονίς Travel ;
Θέλω να μου πει και να δημοσιεύσει την επιστολή που είχε στείλει στο....

 Α'Δημοτικό Σχολείο Λουτρακίου σε σχέση με τις προσφορές για τις εκπαιδευτικές εκδρομές των σχολείων.
Θέλω να μου πει πότε πήρε προσφορές από τα τουριστικά γραφεία της πόλης για τις εκδρομές κοινωνικού τουρισμού των ΚΑΠΗ και όχι μόνο. 

Θέλω να να μου πεί ΠΟΤΕ υποστήριξε κάποιον εκτός από τον φίλο του υποψήφιο δημοτικό σύμβουλο ο οποίος έλεγε ότι η αγορά του Λουτρακίου του ανήκει και όποιος θα ανοίξει τουριστικό γραφείο εκείνος θα τον κλείσει.

 Θέλω να μου πει τι έγινε τότε με το Συνεδριακό Κέντρο Λουτρακίου. Θέλω να μου πεί τι έκανε όταν διαπραγματευόταν με τους διευθυντές του Καζίνο. Θέλω να μου πει πότε σαν δήμος χρησιμοποίησε τους διπλωματούχους του ξεναγούς για τις τουριστικές εκθέσεις στο εσωτερικό και εξωτερικό της χώρας. 

Θέλω να μου πει σε ποιούς ο δήμος ανέλαβε τα έξοδα για να πάνε στις εκθέσεις στην Μόσχα κατά την διάρκεια της θητείας του. Και θέλω να περάσει από την οδό Χατζοπούλου 1 να δει τα αποτελέσματα της πολιτικής του. Το Λουτράκι θέλει να τον υποστηρίξει. Εκείνος πότε υποστήριξε τους Λουτρακιώτες και ΠΟΙΟΥΣ Λουτρακιώτες υποστήριξε;;; 
Κουβαλάς αγαπητέ κύριε πολύ βαρύ φορτίο ευθύνης. Ευθύνης για την παρακμή -ευθύνης για την οικονομική καταστροφή ανθρώπων- ευθύνης για την μη ουδέτερη υποστήριξη προς ΟΛΑ τα τουριστικά γραφεία του Λουτρακίου πλην του ΕΝΟΣ και μόνου. Η κλίκα -η παρέα και τίποτα άλλο. 

Το δημοσιεύω πικραμένη από τον Καναδά όπου ακόμη και σήμερα πολεμάω για το Λουτράκι και τον τουρισμό του. Δεν με πείθεις για τίποτα. Δεν πιστεύω τίποτα. Και ΔΕΝ ΣΥΓΧΩΡΩ κανέναν άσωτο υιό. Και όταν θα πατήσω το πόδι μου στον τόπο μου σε προκαλώ και σε δημόσια συζήτηση έναντι όλων των ανθρώπων και τουριστικών φορέων του Λουτρακίου. 

Εν τω μεταξύ ξαναπέρνα πάλι και ρίξε μία ματιά από την οδό Χατζοπούλου 1. Τον δρόμο τον ξέρει και ο υποψήφιός σου δημοτικός σύμβουλος. Περνούσαν από το γραφείο σε καθημερινή βάση ανά 3ώρο οικογενειακώς για να δούν τι προγράμματα είχα και αν είχα και καμία αφίσσα με προγράμματα εκτεθειμένη προκειμένου να την σκίσουν. 
Και αν θέλεις μετά προκάλεσέ με να σου φέρω και αυτόπτες μάρτυρες. 
Μελλοντικέ σωτήρα του τόπου. 
 Constantina Mouzaki
Share: